Vážený uživateli. Vyskytl se problém, že se v některých dnech nezobrazoval obsah jídelního lístku. Příčina byla vyřešena a čeká se, až jídelna provede nové vystavení jídelníčku. Odhlašovat a objednával lze i bez textu v jídelníčku, jen nevidíte co odhlašujete, případně přihlašujete. Za chybu se omlouváme a děkujeme za pochopeni.

Obnova hesla

Ztráta přístupu k hlavnímu účtu

Ke ztrátě přístupu k hlavnímu účtu mohlo dojít několika způsoby:

  • Zapomněl jsem heslo k hlavnímu účtu
  • Ztratil jsem přístup k službě, kterou používám jako metodu přihlášení k hlavnímu účtu (Google, Facebook, ...). K hlavnímu účtu jsem se nikdy nepřihlašoval heslem.
  • Ve správě hlavního účtu jsem zrušil všechny metody přihlášení k hlavnímu účtu. K hlavnímu účtu jsem se navíc nikdy nepřihlašoval heslem.

Řešení všech zmíněných případů je stejné. Nechte si vygenerovat nové heslo k přihlášení ke svému hlavnímu účtu. To můžete udělat zde. Při prvním přihlášení pomocí nového hesla budete vyzváni k jeho změně. Ve správě účtu pak můžete měnit ostatní metody přihlášení. Můžete například zrušit přihlášení přes Google a vytvořit ho znovu pro přihlášení pomocí jiného Google účtu.

Zapomenuté heslo k účtu strávníka

Vygenerování zapomenutého hesla k účtu strávníka je možné zde. Pro vygenerování budete potřebovat uživatelské jméno strávníka (6 až 10 číslic přidělených vaší jídelnou) a e-mail, který máte zadaný v systému vaší jídelny.

Obrázkový návod k resetu hesla Stáhnout ukrajinskou verzi Stáhnout ukrajinskou verzi

Připraveno programem "Jídelna" verze 24.06.03.

Veškeré publikované informace jsou vlastnictvím příslušné jídelny nebo svých tvůrců. Tato aplikace je pouze zobrazuje a tvůrce a provozovatel aplikace do nich nemá možnost zasahovat.

Zásady ochrany osobních údajů