Hlavní účet

Hlavní účet je Vámi vytvořený účet na www.jidelna.cz, jehož přihlašovacím jménem je Váš e-mail. Poskytuje několik nových možností:

  • Můžete sdružovat několik ID účtů strávníka.
  • Lze se k němu přihlásit heslem nebo bez použití hesla pomocí služeb Google a Facebook.

Všechny druhy přihlášení jsou popsány v nápovědě Metody přihlášení.

Sdružení několika účtů strávníka

Sdružení několika účtů strávníka pod jeden hlavní účet Vám dává možnost objednávat několika strávníkům ze stejné jídelny zároveň.

Příklad:

Jsem rodič dvou (či více - max. 6) dětí, které chodí do stejné školy. Vytvořím si tedy hlavní účet, do kterého připojím účty svých dětí. Při přechodu na jídelní lístek uvidím ve sloupečcích, co mají jednotlivé děti přihlášeno, a mohu jejich objednávky měnit.

Jak vytvořit hlavní účet

Nový hlavní účet je možné vytvořit následujícím způsobem:

  1. Přihlaste se ke svému ID účtu strávníka nebo k libovolnému z ID účtů strávníka, který má být k hlavnímu účtu připojen.
  2. Přejděte do správy účtu (vpravo nahoře).
  3. V části připojené účty klikněte na odkaz Vytvořit nový hlavní účet a připojit ho k tomuto.
  4. Vyberte si, jakým způsobem se chcete k novému hlavnímu účtu přihlašovat (Google, Facebook, mail). Možnosti přihlášení je možné kdykoliv změnit ve správě hlavního účtu.
  5. Následujte pokyny průvodce vytvořením nového hlavního účtu.

Připojení dalších účtů strávníka k hlavnímu účtu

Připojením několika účtů strávníka k hlavnímu účtu získáte možnost objednávat všem připojeným strávníkům zároveň.

Připojení účtu strávníka k hlavnímu účtu provedete následujícím způsobem:

  1. Přihlaste se na hlavní účet (zvolenou metodou - e-mailem + heslem, přes Google či Facebook).
  2. Ve správě účtu vyberte Připojit nový účet jídelny.
  3. Zadejte identifikační číslo účtu (6-10 číslic přidělených Vaší jídelnou), který chcete připojit k hlavnímu účtu, a zadejte heslo pro tento účet.

Smazání hlavního účtu

Rozhodnete-li se smazat svůj Hlavní účet, můžete tak učinit ve Správě účtu v sekci Obecné nastavení. Po smazání účtu se již nebudete moci k účtu přihlásit, budou zrušena propojení s dílčími ID účty strávníků, ale veškerá jejich data a přihlašovací údaje zůstanou zachována.

Stejně tak zůstanou zachována případná propojení na jiné Hlavní účty.

Hlavní účet, který nemá žádné připojené strávníky, bude automaticky smazán, pokud od posledního přihlášení uplynou dva roky.

Zásady ochrany osobních údajů