PROVOZNÍ ŘÁD ŠKOLNÍ JÍDELNY 2024/2025
1. Výdejní doba: pondělí až pátek 11.45 - 14.45 hod. 2. Způsoby placení: 1) trvalým příkazem u bankovních ústavů (upřednostňujeme) 2) v hotovosti v kanceláři ŠJ ve výjimečných případech 3. Termíny placení: první platba k 25.8. a další vždy do 20. každého měsíce poslední platba 20. 5.
4. Odhlašovat a přihlašovat lze obědy do 8,00 hod. daného dne
5. Při nedodržení platových podmínek nebude strávníkovi vydán oběd.
6. Vstup do jídelny je povolen pouze strávníkům, kteří mají daný den objednaný a zaplacený oběd a to pouze po dobu výdeje obědů. Cizí osoby mají vstup do jídelny zakázán.
6. Před příchodem do jídelny si strávníci odloží tašky, boty a svršky do šaten. Připraví si identifikační čip a zařadí se do fronty. U výdejní linky si vezmou tác, příbor a obdrží oběd. Po konzumaci odnesou tác s použitým nádobím k umývárně nádobí.
7. Strávníci jsou povinni řídit se pokyny dozoru, vedoucí jídelny a vedoucí kuchařky.
8. Při pobytu v jídelně se strávníci chovají ukázněně, ohleduplně a v souladu s hygienickými a společenskými pravidly. Do jídelny nemohou strávníci vstupovat nepřezutí či bosí.
9. Jakékoli závady, ať technického nebo hygienického charakteru, se hlásí v kanceláři vedoucí školní jídelny.
10. Při nevolnosti nebo zranění jsou strávníci povinni tuto skutečnost nahlásit dozoru v jídelně.
11. Pokrmy připravované ve ŠJ jsou určeny k okamžité spotřebě.
12. Vyzvedávání obědů do vlastních jídlonosičů první den nemoci lze v době od 11,30 do11,40 hod. přes tzv.,,okénko přes ulici,(vchod do školní kuchyně)po předchozí domluvě s vedoucí ŠJ.
13. Rodiče se mohou seznámit s jídelním lístkem prostřednictvím internetu. Běžně je lístek vyvěšován v jídelně.
14. Jakékoli připomínky ke stravování či provozu školní jídelny vyřizuje vedoucí školní jídelny.
11. 7. 2024 Čtvrtečková Petra, vedoucí ŠJ GO